Återträffen in my <3

Ehhe, är hemma igen då. Men återträffen var finfin, var über att träffa alla igen :> Det var också trevligt att lära känna alla från dom andra lägren också. Vad vi gjorde osv. orkar jag inte säga, skulle ta år. xD Men vi gjorde olika lekar som vi gjorde på lägren igår, vi fick olika hus/rum att sova i, vi dela hus med dom från rid-lägret. Fast inte rum då vilket faktiskt var skönt xD O btw, idag när vi fick "rast" i ca 1 och 1 halvtimme satt jag och några b-rudar från både mitt läger och ridis och körde sms-roluette(för er som inte vet vad det är så orkar jag inte säga heller), och för er som fick random sms från mig(Jossan, Jessica, Tina, Knut och Carro(och Celina men hon var ju och såg på xd)så vet ni nu att det alltså inte var/är seriöst, oki? Så snälla ta inte illa upp..
Men nu kommer pics:

igårnatt/kväll hitta vi en groda:


hoppas ni se den xd


FOLKET :3


kolla, fauner! :>


Rebbe bjöd på muffins, sweet!


Sanni gav mig vänskaps-armband, aww :] <3


vi delades in i grupper också skulle vi tävla om sexxigast sandslott på temat "bamse".
vi i min grupp gjorde kullen till farmors hus, hihii






klar ;D


Vickan var så soet på bussen hem, kolla ba ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0