Ägde som satan

Hello. ^^ Skolan idag = sv, eng, språkval, matte, lunch, slöjd, moget.

Hade/har sjukt ont i halsen idag så fick knarka halstabletter på matten och slöjden+på morgonen, moget mysigt jomen visst.

Och var ju så failad också så jag glömde mobilen imorse? Vandra iväg och hämta den före slöjden istället, ohyeah :DD

Aja, efter skolan drog jag och brorsan ÄNTLIGEN och gymma. Det var fett nice, svettet bara rann, myysigt. xd Vi var där i typ nån timme tror jag? Övade mest för benen, sen lite armar. Har aldrig varit så slut i hela mitt liv förr .__. Sen hem och duscha <3 lovelyy ^^

Smsa 118800 igår: Hej! Jag undrar vad knutgustavochragnar.blogg.se är för nåt.
Dom svara: knutgustavochragnar.blogg.se verkar vara intressant för de som känner henne, men nu är det så att vi på 118800 tyvärr inte känner henne. Visst verkar hon ha riktigt trevliga vänner, söta kläder och en skön humor, men det finns ingenting med hennes blogg som gör hennes särdeles unik. Kanske kan hon försöka skriva om saker som väcker mer intresse hos folk? Då kommer chansen för henne att bli en framgångsrik bloggare att öka mycket! Mvh 118800

Öh, dom skrev bara HON? Och vem utav oss menar dom då, mig eller Knut-Gustav?! Och vad ska vi/jag/han isf skriva om för att "få intresse"? Några förslag? xD Också lät dom som peddosar när dom sa "men nu är det så att vi på 118800 tyvärr inte känner henne." Läskigt ._.

Smsa sedan 118118 med samma fråga och fick dethär svaret:

Hejsan! knutgustavochragnar.blogg.se är en blogg skriven av två tjejer som i bloggen kallar sig just Knut-Gustav och Ragnar. De båda verkar ha ett brinnande intresse för kultur och musik. Ha en trevlig helg önskar Eniro 118118 SMS!

Haha, stämde ju in en del. xD

Nu ska jag plugga -nörd- hare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0