-rubrik-

Är sry för jag inte blogga nåt igår, men då var det iaf skitväder = regn. Så satt inne och såg film osv. Mysig söndag!

Nu ska jag snart duscha, sen plugga. Har massa med stuff att göra, känns segt.

Den här veckan kommer iaf inte bli seg! På Onsdag slutar vi efter lunch, på torsdag debatt om politik. Sen på Fredag skoljoggen. Hoppas vi vinner iår! :)

Skolan idag var väl som den var.. So, Matte, Lunch, Idrott och till sist No. Vi hade orientering på idrotten, jippie?! Kan ffs inte ens läsa karta -.-

En sak till! På Torsdag börjar teatern igen, TAGGAAAA :D Har typ saknat det xd

Meen... nu drar jag mig mot duschen, utan misstolk xd Vi hörs!

jag för ett år sen OwO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0