Tagga teater.

Tjena. Idag är det torsdag vilket innebär = teater! :D Fast Sandra kanske inte skulle komma vilket suger för då blir jag ända "killen" när vi ska träna pjäsen..

Idag hade vi matte-prov, gick bra faktiskt. Också fick vi chokladbollar och saft för att det var våran vikaries sista dag. Awzum!

Imorrn ska jag på bio med Josefin. Vi ska se Inception innan den slutar gå. Känner mig lite efter som inte sett den än.. xd
Har nån sett den? Var den bra/sevärd isf?

Förresten har vi börjat med att rita serier på svenskan. Vi börja med det igår, men kom inte på nåt då. Och imorse när jag börja med den gjorde jag en enligt mig värdelös serie på 4 bilder från mina kl-8-på-morgonen-tankar.
Den blev så mycket som såhär; ett spöke jagar en pojke med pottfrilla, men sen märker pojken att spöket är en nolla och jagar iväg den.

Bilder på min fina serie:

uppochner


börja såhär:




sluta såhär:


Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0