tagga ff :>

Yokoyokomokkomokko. < Vettef'n vad det där var, ett ord jag använder för det mesta nu för tiden bara. xD

Ikväll kommer jag ha ff från kl 6- nångång päronen är raka i benen nog att ta sig hem. xD Dom ska nämligen på vuxenkalas åt en av grannarna i en lokal. Awzum ^^

Skolan idag var väl rätt najs.
På engelskan delades vi in i grupper och gjorde nån övning med kort. xD Också fick vi prata med lärarn en och en om betyg, jag satsar mot VG har jag tänkt, och då gav hon mig tips om hur jag kan öka betyget från G till VG då..

Sen språk, svenska, lunch

Och sen på musiken börja vi med fri-period. Vi hade även det i 8an, och då ska man delas in i grupper(nu dela han halvklassen i 2 delar, 8 pers asså i en grupp..i 8an var det färre i varje grupp xd)och sen bestämma låt man ska köra. Också ska man ha 2 instrument man ska spela, 1 på redovisning, 1 åt..annat..
Iaf, jag tog bas och keyboard. Förra året tog jag bas och sjöng(vi hade då The Other Side med Red Hot Chili Peppers).. Fick då redovisa med sång, INTE ok.

När musiken var slut lämna jag in min prao-lapp till SYV. Fan vad asm att jag är den första som lämnat in :DD
Failklass asså..xd

Ikväll kanske Jossan kommer hit så vi kan vandalisera huset medans det är FF. ASM :D

på rådstiden(efter musiken)fick vi mini-bilder på våra enskilda bilder från klassfotot.
INTE ok.
Och jag visste inte ens att klassfotot var den dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0