Skitväder mest ever

Tjena tjena. Idag är det mest skitväder mest ever. xp

Skoldagen idag var väl ok,..inte. ._.

Först No, sen eng, arbetspass, sen på SOn gjorde jag klart hela mellankrigstiden. :D Sen lunch..
Men sen på profil-hkn var det meningen att hela gruppen skulle till Östra Gymnasiet 10 efter 2 till 4.
Men jag hade ju utvecklingsamtal halv 3, så jag stanna kvar på skolan och hade No.
Så då trodde min handledare att också jag följde med till Östra(vilket jag inte gjorde), så hon ringde min mamma och sa det inte blev nåt.
Så då när Non var slut och jag var less på att väntat på min mamma i ca 15 min så ringde jag hon och fråga wtf hon var, och då sa hon som det var; min handledare hade ringt hon och sa det blir nästa vecka(utvecklingsamtalet).
Så då gick jag ju hem såklart..
Men sen när jag var hemma kom jag på att jag hade ju omprov i No!!
Så jag cykla tbx till skolan, upp till No-salen där 2 av min klass satt+No-lärarn, men det var då inget omprov. ._.
Hon gick bara igenom provet vi inte klara, sen inför omprovet på Torsdag. Fast det blir då aslätt prov ^^ Sköönt..

Fast är tveksam om det blir centralen ikväll, har matte och göra ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0