she's a little runaway

Hellu. Har märkt nu för varje dag hur vi går mot dystare och dystare tider..

Men iaf, har liite ångest över att jag stanna hemma från centralen igår för matte-läxan jag trodde skulle va klar idag, men det var inte så?? Värt asså..
Det var ju då på matten imorse xd
På SOn sen fick vi tillbaks proven från politiken, fick G+(33 av 40), helt ok faktiskt. :>
Också börja det snöa på Son, :o
Iaf, sen på hkn gjorde vi SJUKT god lasagne :D
Så god att jag sket i lunchen sen..
Haha, nämen ingen av mina friendz var "pigga" på lunch, helst när man just ätit asgod lasagne :]
(så var då vrålhungrig när jag kom hem..)
Seenn på Svenskan så lämna jag in min argumentation-papper(vi har hållt på med argumentationer dom senaste veckorna nu..)medans andra redovisa(några bara)+lämna in sina,
Sen blev det idrott. Var inte med för hade glömt mina kläder. .-.
Fail..

Faktiskt ganska konstigt, för nu är klockan snart 6, och det är mörkt som midnatt..

Men nu orkar jag inte skriva mer. >< Hare bra!

våran fina lasagne jag kände för och fota :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0