Ohmygosh

Hellow. Ledsen för dålig bloggning, men igår kollapsa min dator totalt. -.-

Iaf så var jag på centralen igår som ägde som vanligt ^^ Vi såg på "I love you philip morris" som var sådär. ._. Ehhe, alla icke-homofober som gillar drama/kärlek+att verkligen behöva hänga med i filmer rekommenderar jag filmen för. xD Också bjöds det på tårta, men tackvare att jag inte tål tårtor(får ont i huvvene av grädden, helst om det är banan med -.-)så tvinga jag mig själv låta bli. :< Även fast jag ville..

Aja, idag är det onsdag... och det har inte hänt så mycket.. På hkn gjorde vi pizzor. Fifan vad starkt det var D: Eldades nästan upp av kryddorna xD Ehhem, sen på idrotten "sprang" vi 3 varv runt hela ängen. Gick nästan bara..elr ibland sprang jag xd Ändå drygt att springa i motvind D:

Btw! Fick veta att jag fick G på omprovet på tvätten, men 5 poäng ifrån G på kemin. -.- Har aldrig fått G på NO, vilket prov det än varit. -.- -fail- Aja, fick iaf G på matten också. :>

Men asså jag vet inte vad jag mer ska skriva.. Bilder:

gosh, i lööv o ta bildisar på mah nya converse(ignonera fetma-lår):>>


ASSÅ!! vill också rita lika bra som Viktor DDDD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0