JAG SAKNAR KNUT

Tjena. I'm sry för dålig uppdatering, blogga inget igår >< Men nu skriver jag! :)

Öhm, igår hände inget speciellt, fick lov att stanna hemma från centralen för läxor. >< Drygt..

Och idag hade vi prov om konsumentlagen på hkn. Gick bra faktiskt xp Borde faktiskt få G på dethär :o
Också gjorde vi tårtrullar, dom blev ganska ok :p

Nu på Son har vi börjat om första/andra världskriget+mellankrigstiden, det kanske jag berättat, eller? Aja, det intresserar mig iaf sjukt mycket. :D (ingen ironi/sarkasm) Vi håller nu på med mellankrigstiden(asså mellan första och andra världskrigen om hur Hitler tog makten osv.). :3
Bra film alla borde se som intresserar sig i Hitler osv:
Hitler the rise of evil

Den filmen är inget spec för dom som bara gillar och se blod och hur folk dödas osv >< Men däremot om man vill se hur Hitler tog makten mm. så borde man se den :D Fast det är gaanska mkt politik osv. :o men skitsamma :3

Ska jag vara ärlig tycker jag Hitler var fett ful ._.

Men nog om det xd Vet inte mer vad jag ska säga.. Läxor torterar min vardag nu och dom senaste dagarna som gått .-. Det är även därför det inte blev nåt inlägg igår xd

Och angående rubriken så saknar jag Knut, sjukt mycket :<

Men ha det så bra!

en av våra fina tårtrullar som jag käka :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0