I wanna be a billionare

Hellojsan. Idag är det fredag, härligt ^^ Och snön har inte heller försvunnit Oo Sitter iaf just nu och lyssnar på "billionare"(http://www.youtube.com/watch?v=y8pwD6sPr3E)som vi körde på musiken idag, vi gjorde tom originalet bättre(no offense)^^.
Ville också säga att jag är sjukt nöjd nu, är snart klar med fri-perioden på tyskan, jobba ju om Rammstein ^^
Öhm, vet inte mer vad jag ska säga.. är missnöjd över mig själv med pluggningen, imorse på Engelskan på läxförhöret kunde jag ingenting nästan >< Måste lära mig och plugga bättre..

Men nu ska jag lägga av med hur nöjd och onöjd jag är över moi och lägger ist in bilder från idag xp:

usel bild på när Evve gjorde toffs på Viktor


ehhe, painta bort sandra på bilden, drf ser den fail ut xp men lite bättre bild iaf på viktors toffs :3


så jeffla asm, lätt att han borde skaffa tuppkam :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0