Hos jossé ;D

Hellu. Är med Jossan nu hos henne ^^ Kom till henne idag runt 2, tog bussen och hon hämta mig på tegsbron med cykeln. xp Fast på vasaplan kom 3 poliser och fråga ut mig om random-stuff, läskigt Oo
Men nu sitter vi och väntar på att mirrors 2 ska ladda klart. Sen ska vi äta middag, sen runt 8 ska jag på queen-konsert med mami. ^^
Vi tog mogna bilder idag med hennes webbcamera;
och vem som är jossan och vem som är jag tror jag nog ni ser på direkten. Om ni nu inte är tröga xp(no offense)

i väntan på bussen expremintera jag med mobilen lite grann, och jag tyckte den här bilden blev lite fiiiin,
så slänger in den ändå också xd


Men nu är filmen klar, bloggar mer när jag kmr hem från queen-konserten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0