Fredag yeye

Helluw. :> Idag är det fredag, yeey. Händer i helgen? :)

Öhm, idag var det skola ja..

Börja med Eng, vi börja se en engelsk serie, "30 rock". Verkar lite småkul..x>
Sen Tyskaprov = kill me. D: Men det gick faktiskt bra ändå xd
Sen Svenska, lunch, musik(vi har börjat med dansband -.-)och tillslut rådstid.

Efter skolan for jag och skulle klippa mig, men när jag stod där utanför märkte jag att jag hade plånboken hemma. >< Såå cykla hem, hämta saken, tillbax till klippoteket. Jag klippte löggen xd
Blev inte helt nöjd, men vet nu iaf att till nästa gång blir det stan! Dom på Ersboda är ju amatörer typ xD(no offense).
Bilder kommer..nångång xd

Ha en lyckad helg allihopa! :)

(ignonera rövhakan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0