Förresten

Igår låg jag och smsa med Jossan innan jag somna, det gick såhär:

jossan: Mwohaha :3(random
jag: Haha Aaw sööt :3
jossan: Haha..:]
jag: 8D
jossan: Dah;d
jag: Asså vi e bara allmänt konstiga känns det som :s
jossan: Randomsar(a)
jag: JAA 8DDD
jossan: Ko:3
jag: Ko? :3
jossan: Okej..det där var verkligen random mena jo?:]:3
jag: Du skrev ko ja ba ÖÖH xD
jossan: Haha;]
jag: HALLABALLA
jossan: Olabandola;o
jag: Asså såhär mycket har jag seriöst inte skrattat sen.. Jag vet inte när xD
jossan: HahahaxD:3
jag: Det borde va olagligt ._. xD
jossan: Väckte du alla i huset nu?:](a)
jag: Nä, skrattar inte såå högt :3
jossan: Hah, det är typ de:3
jag: JAA XD
jossan: Haha, joo:3xD
Jo;]
jag: Ska skriva in det här på bdb sen när jag vaknar.. <.< :3
jossan: Hahah ciga:3
jag: Ciga? .____.
jossan: Hihi:]
jag: Du är random Oo fast det har du varit länge nu men xD
jossan: AssåxD:3
jag: Haha xD

och ja, jag är olagligt konstig på natten, fast det är jossan med liiite för just nu när jag smsar med hon är hon lite smått..random Oo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0