Faktiskt lyckad dag

Tjellebelle. Idag var det ganska bra dag faktiskt ^^ Trots det nu vardagliga deprimerande vädret..

På hemkunskapen hade vi en kockduell, då skulle man i sitt grupp göra valfri mat baserad på ingredinser lärarn gav oss. Det var då grönsaker, potatisar och 3 tunna kött-skivor vi tog.
Sen skulle lärare från Beta(våran avdelning)bedöma våra desserter, och gissa vilka som vann?!?!?! :DDDDDDD
Haha, jag Leo och Figgis vann ja. ^^ Vi fick varsin lapp på fri fika i cafeterian. Awzum ^^

Sen idrotten var asm, för den var defenitivt inte som alla andra vi haft. xD
Men man blev ju inte lite trött heller. :/
Men ska jag va ärlig tycker jag att den borde vara varje idrotts-lektion hädanefter, för då när vi gått ut 9an kommer alla vara i topp-form :DDDD(spec jag som har världens sämsta kondition..)

våran fina dessert - 2 päron på samma tallrik med kanel och grädde på.
sen sylt utmed :](åt inte upp hela dock, hihihihihih)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0