Ersmark ftw

Hellu. Idag har jag varit i Ersmark med Carro, Hannah och Anni. Det var askul :3
Då kl 3 ungefär stod jag och Carro och hängde på parkeringen, sen kom Hannah med hennes pappa och han skjutsa oss till Ersmark. :) Då gick vi till lekparken och..var coola :DDD
Sen efter nån timme gick vi till macken. Jag och Carro tjocka oss på hamburgare, då kom även Anni :D hon hade med sig godis, mums!
Sen gick vi till Kalle.G i deras klass, jag och Anni låna hans toalett(men inte samtidigt då!! xDD), sen gick vi ut med hans hund. :3 Jag och Hannah(och lite Carro)typ flumma sönder x3.
Sen efter varit med Kalle.G och hans hund ute en stund gick vi runt lite innan vi drog till lekparken och..var coola :DD Haha, nämen vi flumma innan vi for in till Anni :D Däär..spela vi dator och bah chilla innan kl hann bli 7 och Hannah's pappa kom och skjutsa hem mig och Carro, :3

Nu har jag nyss duschat och ska snart se en film, men det ägde fett på Ersmark iaf! :D

tog bild på mina nya converse :>


< Hannah - Carro >




grodperspektiv på Carro när vi åkte biga-gunga :D


inne i Annis rum. Carro på bildN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0