En underlig måndag

Tjabba. Idag har det hänt lite dittan och dattan..

Tex fick jag lov att gå ifrån So:n imorse för jag skulle prata med SYVon. Vi snacka inför mitt gymnasium osv. Lite intressant! Tänkte välja till; Hotell-Resturang(Östra Gymnasium), Vård- och omsorg(Östra Gymnasium eller Liljaskolan), och Teater(Midgårdskolan).

På matten fick vi veta att på torsdag är det matteprov, och hon har inte sagt nåt?!??!?!? Fuck..

Och på idrotten körde vi mission imposseble. ASM ;D Fast hade hoppats på att få ta åtminstone 1 sån där sak(vettefan vad det heter), men näää? D:

Btw så baka jag nyss chokladbollar, Awzum ^^ Och dom blev inte lika failade som mina förra(kaffet var för varmt när jag hällde i det på mina förra asså..), ännu mer awzum! ^^

Bilder från idag:

fick veta att min syrra "gett" mig dessa skor:


klass 9b ersängsskolan 2010 face på alla x)


sexig man blev på skolfoto, helst när man inte ens visste klassfotot
var den dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0