En helt vanlig fredag

Helluwbo. Idag är det fredag, så skönt med helg! :D:D

Öhm, idag var det skola, moget. Kom liite försent till Engelskan, sen ännu mer försent till tyskan(PINSAMT), sen Sv, lunch, musiik då vi börja med en låt jag inte hört förut: "billionare", ska lyssna nu dock :p Öhm, och tillsist rådstid.

Tagga imorrn då det är filmkväll med bästa folket!

Btw, igår innan jag skulle sova låg jag och smsa med Josse till kl 12 elr nåt xp Kan kanske förklara min förrvirrning idag.. var nästan helt lost efter skolan då brorsan hjälpte mig med matten .__.

är omöjligt avundsjuk på ewes bilder OwO


Ewe hålla upp sitt konstverk, ni bara se halva hon(ewe)men whatever :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0