En hel lördag åt släkt, lovely

Hej där. <.< Anledningen till dålig bloggning idag är för att jag varit i skellefteå kommun idag hos släkten.

Då imorse runt 10 for jag och mina föräldrar och hämta upp brursan hos hans girlie. Sen for vi till farmor i Burträsk. Där gjorde vi det "vanliga"; fika, gick på graven(asså kolla farfars grav), åt lunch, såg på tv osv. Min mamma förhörde mig även på tvätt(har omprov denna måndag -.-).

Seen runt 4 tror jag ._. Så for vi till Brännbärsliden till min yngste farbror och hans family. Dom har fått 2 nya kattungar :'> SJUKT fina var dom :D Aja, där åt vi middag, jag fick efterskotts-presenter, jag min brorsa och kusinerna gjorde några saker.. också åt vi efterrätt, kolla på tv, gosa me katterna osv. innan vi for hem. xd

Orkar inte blogga mer, här kmr bildbomb från dagens händelser:

svarta kattungen


jag hålla i den ljusa kattungen




mamma hålla i den ljusa kattungen


kattmamma me sina kidz


kände för att fota fågeln också xd den kunde ibland aldrig hålla tyst ._.


storebrodern xD


Öhhöm, ja xd vi spela osså mario ofc xd (gör vi alltid..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0