En fettig söndag

Tjenare. Idag är det vintertid vilket innebär att man ska vrida tillbax klockorna 1 timme = längre sovtimme! ^^

Öhm, idag var jag och familjen på dop, det var min mammas kusins son Axel som skulle döpas. Och åh, han är så sjuukt söt! ^^
Kuligt var det att 1 låt vi sjöng; "du vet väl om att du är värdefull", sjöngs på min konfa med. Najs!
Ännu najsigare: Mina kusiner; Amanda och Josefin, ska ju konfirmera sig på sommar 2011. Och 2 av dom som gick på min konfa ska vara ledare åt dom! :o + Att en som var ledare åt mig ska vara ledare åt dom. Det lär bli lite spokey när jag kommer på deras besöksdag+konfirmationsdag. XD
Aja, över till dopet; Vi bjöds på tårta och paj. Också flumma jag, Jossan och Amanda typ sönder innan jag, brorsan och föräldrarna for till Teg och greja med saker i morfars hus. Sen for vi till Axelgården och hälsa på han. Det var väl som vanligt..
Köpte mig även en mini-toblerone på vägen ut för 5 kr som vanligt. :}

Bilder på dopet kommer sen.

Ha det best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0