En bäver är alltid en bäver.

NU HAR JAG HÖÖSTLOOOV 8DDDD
Helt awesome ju!
Har inte bloggat på aslänge, men ändå.
I onsdags klippte jag mig. bara lite, men ändå. ^^
Igår så var jag och Jessica på konfa info, och alla konfirmandledarna var värsta spralliga :'o Men det var typ kul.... Och när vi prata med susanna så rapade Jessica och jag och Julia skrattade för att Susanna skrattade. Random,ja.
Idag så... Hade vi en rast på 2,20 tim , och först var vi hemma hos Ellen och petade på alla hennes djur, och sen gick jag, Freja och Jessica hem till mig och körde sanning och konka. Jessica fick gå ut med bh:n utanför tröjan och skrika "Jag är en strippa!" så högt hon kunde 8D
Och sen pratade hon med en kåt gubbe på heta linjen, ehehehe. Han var typ 60+ 8D
Ochja. Efter skolan hjälpte jag, Zacharina, Jennifer, Ellen, Freja, Jessica och Julia till inför damernas. c: Vi fick bära in typ en miljon bord och stolar, och nu har jag blåsor över hela händerna :@
Fuck you, nananananana.
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0