dont stop believing

Hejsansvejsan. Idag är det torsdag vilket innebär senare = Teater! :DD

Öhm, idag var det som vanligt för det mesta,..
Börja med att man fick höra några andras argumentations-redovisningar på svenskan. Lite pyssigt att ingen tjej våga redovisa sin Oo -skajagsäga??xd-
Aja, sen tråkig engelska, tyska, fast vi slapp den sista kvarten för att gå iväg och göra nån enkät. Oo Sen dyngtråkig matte, och sen på lunchen fick vi glass! :D Helt awzum ^^
På lunchrasten for jag, Evve, Viktor och Sandra iväg, Evve lämna oss på halva vägen för hon skulle till sig och hämta några saker, så jag Sandra och Viktor for vidare till Sandrish för hon skulle hämta sy-saker(vi hade slöjd efter), sen till skolan igen. Fast dom cykla så sakta på vägen tbx ._.
Slöjden sen var ganska mys, så asm och bara sitta i soffan och snacka med människor+kompisar om..tjejsnack <.<
Haha, nämen det är mys :3
Sen fick jag lov och göra omprov i No -.- Gick bra faktiskt, borde få G :o

Det var intressantaste idag. Typ. Elr det finns vissa andra saker som hänt idag vilket inte är värt att ta upp..

Men nog om det! Ha en bra torsdag, kommer jag säkert få sen på teater >> Haha :3

< glass :3 strunta i bananen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0