trots vädret en ruggigt fin dag

Tjena. :> Idag sög vädret så hårt man kan dö. Men det var ändå ganska finfin dag. :D

Börja med praon, näst sista dan idag. :D Fick måla några trä-saker, ge ut beställningar(som var aspinsamt när jag inte hitta rätt bord eller glömde bort vilket bort det var..? ><) osv.

Sen idag fick jag äntligen efterlängtade boken; "Dimman" efter typ 2 och en halv veckors väntan..? Kan inte fatta vad som kunde ta så lång tid för en 200-sidig bok? :o

Också var det teater. Vi träna på finfint :> Och den 4:e december blir det jul-uppspel. :3 Hoppas det går bra bara. ;D Hoppas det inte heller blir som förra årets jul-uppspel då vi gjorde bort oss totalt. >< Eller ja, jag gjorde bort mig som sagt..


Hare gött. :>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0