tredje dagen på praon avklarad

Tjudiloo.

Imorse när jag skulle ta bussen så fick jag inte åka med för mitt busskort var slut?! Gubbjävel -.-
Såå då fick pappa skjutsa mig. Sen när jag var där fick jag göra det vanliga typ..(äta, diska, tända ljus, ta hand om disken, ta ut beställningar osv.) Fast råka tappa ner en tallrik(PINSAMT). .__. Men annars gick de gött ;D

Öhm, efter praon skjutsa pappa mig till konsum så jag kunde fylla på mitt busskort. Så nu slipper jag nån gubbe över mig som ba "DU FÅR INTE ÅKA MED DITT BUSSKORT ÄR SLUUUT!!!!!!!!!!!!" Skööönt..

BTW. Tackvare att jag inte pallade orka längre på att "Dimman" aldrig kom(har gått över 2 veckor nu), så för några dagar beställde jag istället en annan Stephen-bok, "Det". Fast första delen då - över 500 sidor. Sen ska jag beställa andra delen som också är typ 500 sidor. xp Så alltsammans har boken över 1000 sidor.. Men det är säkert värt det för mini-serien/filmen är awzum. :D

Aja. Hare gött ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0