Sjukt jävla härlig lördag

Hellu. :3

Som jag skrev tidigare skulle jag och Jossan äta middag på Max, och det gjorde vi :3 Vi blev sjukt mätta efter xd Sen for vi till biografen, fast vi hade köpt biljetterna så innan pappa överhuvudtaget skjutsa ner mig till stan hade han hämtat ut dom. :D
Anyhow, filmen var asbra, längtar nu till andra delen. ;D
Ändå spokey att medans jag var på stan(och även medans jag vänta på Jossan utanför Max på att hon skulle komma)så såg jag många ansikten jag kände igen..
Men iaf, efter bion kom pappa och hämta oss, han skjutsa ner oss till Jossan och jag fick äntligen se kattungarna! :DD På måndag blir dom 2 veckor tror jag, så dom hade nyss "fått" ögon. :>

Imorrn ska vi ner till Burträsk och hälsa på farmor. Så förvänta er sämst uppdatering.

suddig/dålig bild på en av dom(det är 3 stycken)


Lite bättre bild på en annan(Pricken heter den)som Jossi håller i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0