sista dagen

Tjudiloo. Sorry för sen bloggning, men har lixom glömt bort att skriva eller bara inte haft tid. ^^

Idag var sista dagen på praon, börja med att några från barnens hus/andra butiker i byggnaden kom över på Victoria(där jag praoa som ni vet?)och det bjöds på glögg, pepparkakor, lussebullar, julmust osv. också blev det julklappsutdelning. ;D Alla fick lappar med siffror på, också var det 4 priser, vann inget dock uhhu..:<
Men anyhow, sista dagen var soft ändå. :3 Fast fett mycket stress, helst runt 12 var det ju typ out-of-control med stress runt disken. O___o

Meen annars har jag inte gjort så mycket idag. Såg "det våras för världshistorien del 1" som var bara allmänt sjuk. xD Vissa stunder i helt min humor, haha.

Ni får ha en fortsatt trevlig helg så catchar jag upp er imorrn eller nåt? Herrå :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0