och snart tar vi fram julgranen

Tjena. Idag är det onsdag, vilket innebär att det är teater imorrn. :3 Längtar!

Öhm, vet inte vad som är felet med mig, men sover så sjukt dåligt nuförtiden. >_< Imorse på matten, son och hkn somna jag nästan. Oo Bokstavligt talat..
Men sen blev det bättre efter lunchen av nån konstig anledning..

However. Apropå rubriken har det snöat hela dagen idag.. värst var det på morgonen. .__.
OCH att det bara är ca 6/5 veckor kvar nu till jullov. :3

Men jag har i alla fall bakat chokladbollar, älskar det, ~ :3

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 10, för då börjar "välkommen åter".
Haha, det programmet är så sjukt roligt allmänt skönt. xD

bilden är inte märkvärdig, men jag tycker den är fin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0