Mobilblogg!

Tjosan hoppsan hejsan. I lördags var allt bäst. Jag och jessica satt i entrén hela dagen och vi träffade massa roliga människor och hade verkligen jättekul! Fast vi fick lite panik när alla betala med 500-lappar när inträdet kostade 20 och det var flera meters kö... Fast kvällen var nästan bättre än dagen, då var det show och massa killar som jag och jessica spana in. Jessica tyckte typ 1/3 av alla där var snygga, och hon gjorde allt för att dom skulle se henne xD Sen var det ju show och jag och jessica var dom som gapade mest ett tag innan de äldre blev fulla 8D Det var ganska über. Sen stack jessica hem vid elva, så jag blev själv. Showen tog slut 1, Men jag ville inte gå hem själv så jag vänta på mamma, och hon och hennes kompisar var inte klara förän 04,00. Snacka om att jag somnade fort när jag kom hem x). Sen sov jag bort hela gårdagen genom att sova till fem xc. Idag har inget hänt... Ska antagligen och shoppa någon dag snart, och jag och jessica ska antagligen ha spadag imorgon c: Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0