glad advent

Tjudiloo.

I helgen har jag städat osv. för att he upp jul-grejer i huset. Fett intressant............

Har även "planerat" att kanske gå på bio med Jossi? Vi kaanske ska se Devil. :D Har sett trailern och den verkar fett cool. :>

Öhm, igårkväll såg jag "Tomten är far till alla barnen" som jag sett förut också, man kan ju inte sluta skratta åt den asså. xD

Annars har inte mycket annat hänt dom senaste dygnen. Känns lite konstigt att "börja" skolan imorrn igen efter 1 veckas prao? :o Men ska bli kul och se buddiez igen :3

Nuu ska jag plugga NO, orkar inte D:

Herrå :>


Kommentarer
Postat av: x

2010-11-29 @ 13:54:42
Postat av: EGGBERT

;O;O;O;O;O

2010-11-29 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0