frozen to lose it all

Tjenare. Idag fick jag kp :DDDDDDDD Och igår Julia ;) Hihi, besta tidningarna evah :o

Aja, idag fick vi igen omproven på matten. Fick 18 av 20 för jag av nån konstig anledning inte tänkte logist på vissa frågor.. Förvånar mig ändå att vi fick tillbax omproven, men inte originella?!!? Cp..
Öhm, också på hkn gjorde vi asgod mat typ x] Nämen de blev gött :D Så gött att man inte var hungrig på lunch sen..Ehhe.. Fast blev lite hyper/flömm dock. Inte ok? xd
Sen slapp vi idrotten, asm? :D

Jag baka ckoladbollar nyss, har inte smakat än på nån men hoppas dom blev mumsiga. x]

Ikväll "firar" jag min ingen-läxa-dag med att fara och gymma med brorsan. Gym kan va dryygt, men har man "bestämt" vad man ska göra så blir det bara chill. :D I alla fall för mig..

Vi ses :3

våran awzum mat på hkn :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0