2 dagar hos Isakssons = awzum ^^

Tjena. ;D Har varit hos Jossan nu det senaste dygnet, och om ni undrar så var det hon som skrev senaste inlägget om Arnold(hihi, vi var liite hypriga :DDDD). ^^

Igår skjusta då min brorsa ner mig till hon, fast på vägen dit var vi lite lost om var dom bodde..
Aja, när jag kom dit spela vi dator, sen såg vi Brothers, fast på halva filmen av Brothers kom Amanda. ^^ Efter den snacka vi, kollade bloggar osv. Asm ^^ Sen for vi ut typ nån minut och tog frisk luft, behövdes faktiskt haha xD Sen såg vi Not another teen movie, efter den var vi däckade.. Nämen, vi var dyngtrötta, Amanda somna tillochmed så hon missa halva :o
Öhm, sen gick Amanda och la sig.. då såg jag och Jossan How I met your mother innan vi också gick och la oss. Jag fick sova i Linus(han var borta nånstans..)säng xd

Imorse när vi vakna så var klockan typ 1.. då såg vi först på Top model, sen åt jag och Jossan lunch, sen fortsatte vi se på tv medans jag och Jossan spela data, vi flumma bla med Knut-Gustav på facebook xd
Sen baka jag och Jossé kladdkaka. Den blev awzum :] Sen såg vi Boogeyman medans vi åt varsin bit av vårat mästerverk med glass.. Sen såg vi When a stranger calls, fast vi försökte se den online som cpa sig några gånger, men tillslut lyckades vi se klart den :3
Efter den filmen kom mamma och hämta mig..

Men det var sjukt roligt i alla fall! :D

Och imorrn är det centralen, kaanske Jossan också hänkar med den här gången med, med tanke på att det ägde så jävulst förra gången :DDDDDDDD

Bilder:

när vi gick ut, Amanda på bild :]


aw :>


Josse :D

Kommentarer
Postat av: ARNOLD

:O



Det är olagligt att lägga in bilder! speciellt den bilden längst nerD:

2010-11-02 @ 17:08:25
Postat av: Ragnar

närå :3

2010-11-08 @ 17:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0