Tjudiloo

Hellu
Knut är fortfarande sjuk, vilket suger :(
Iaf så hade ja lust o berätta vad som har hänt mig idag ^^
O de är väl inget spec..
På Engelskan har vi som sagt fri-period, o ja bestämde mig för
att jobba valfritt i våran bok..
Sen på Svenska/Son så såg vi klart Romeo O Julia, fast inte slutet för den skulle
hacka sönder(bokstavligt talat).
Sen på Språket bakade vi ^^
Vi("tyskarna")fick vara i den ägiga hk-salen :DDD
Iaf så skulle Vi göra nån sorts choklad-grej.
Och då skulle vi vara i grupper, så jag blev med Viktor och en
annan som hette Fredrik(i våran klass). ^^
Det var asnajs.
Sen medans man väntade på att den skulle bli klar i ugnen fick man gå o äta.
Det var asäcklig mat x____x
Faktiskt ändå rätt onödigt o gå o äta när man sen fick äta från andra gruppens mat.
Dvs att dom från franskan hade andra hk-salen o gjorde paj som vi o dom sen åt :3
Deras var typ god :'D
Sen när våran(från tyskan)var klar åt alla det som var..mindre gott ._.
Fast Viktor blev typ helt galen i våran o tog den till skåpet så på slutet av dan
när andra i klassen åt från na så blev alla andra ba WTF???
Helt kul x'D
Iaf tog ja inga bilder idag som ja typ hade bestämt mig för..
O tyckte faktiskt att de skulle va kul me liiite mer bilder på våran blogg..
Så då slänger ja ist in en gammal bild på moi:



Men vi ses! :''D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja snart är det dags för nya bilder!

2010-05-08 @ 14:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0