Tjau ;)

Halloo
Sitter på skolan o har lång rast.. så jag bestämde mig för o skriva lite om vad jag gjort idag. :)
Jag hade omprov på tyskan imorse(på arbetspasset). blä x(
Sen på Musiken sjöng jag med några. :)
Fast vi hördes typ inte så det var inte så farligt : D
Sen No..fattade först inget men kunde mer sen .__.
Sen till lunch var det bara äckligt skit x______x
Och snart har vi svenska : D
Vi har börjat med "drama" på Romeo Och Julia..fast det blir mer i helklass, men jag hoppas
iaf inte på att jag blir någon av huvudrollerna :((
Och Knute är fortfarande sjuk så han är fettt osc :o

Men kanske skriver mer när jag kommer hem hejsvejs alla gulliga! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0