Tja

HallåHallå alla söta. :> -låter som pedofil-
Knut har ju fortfarande ingen dator!! Oo
Btw, igår när ja skrev "vi" så mena ja jag o mina föräldrar xP
Vet att ni bryr er så att ni dör också..
Uh, oki, är liite skum nu känns de som, men aja..
Idag vet ja inte om så mycket har hänt,
Vi slapp matten, de var najs ;P
Så då stanna ja o sandra kvar på skolan(avdelningen)
och hon hjälpte mig med No:n bara för att hon är pro.
Vi har ju 2 prov på onsdan, No och musik..
Det längtar ja så långt bort från som man kan komma..
Men ja har ju pluggat på bra så de kmr nog gå xP
Hoppas jag..
Menmen, får väl uppdatera antingen imorrn elr kanske senare,
har inte så stor lust nu att blogga ><'

En annan bra film som BÅDE jag och Knutte gillar:
Brokeback Mountain

Den filmen är sevärd, för alla icke-homofober, och alla som gillar o bara döööö av sorgliga filmer ;____;
Ja lovar, ja vet inte hur många gånger ja sett den filmen o varit asnära o bara "bryta ihop" av tårar ;_;

Aja, hare alla finfina :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0