Ragnarr ;D

Hej hallå alla sötisar!
Idag var det jättevarmt, vilket var otroligt skönt.<3
Vi hade dock brännboll på idrotten vilket sög..
För ja hann inte byta om o sprang då i jeans som ja sen fick stå ut med resten av dan..
Låter det härligast? XDD
Trodde inte det ne..
Iaf så låg ja igår till ca 12 nånting o smsade med min Jossis. :)
Det var kuul, förutom att ja då kände mig dyngtrött idag..inte kul.
Jag och Evve redovisade även idag om Bastiljen på SOn.
Det var aspinsamt, är ju förkyld så hade enligt personlig åsikt väldigt "onormal" röst :o
Menmen, nu är det iaf överstökat x)
Btw så vet jag att jag typ är den enda som bloggar här nästan, men har bestämt mig för att
nu skälla lite på KnutGustav när han loggar in :)
Och imorrn har vi "tema-dag" på skolan, salut.
Och dom sa även att man inte behöver äta hemma utan vi får då frukost på morgonen i SKOLAN xO
Det lär bli kul! :D

Men får återkomma, har inte så stor blogglust nu. X)
Hejdåå alla sötisar! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0