Ragnar här ;D

Hej hallåå
Idag har det varit en ganska normal dag.
Vi slapp musiken för att dom nya 6:orna kom.
Elr asså dom som ska bli 6:or efter sommarlovet på våran skola.
Så då fick jag o nåra andra tjejer ta en bunt av dom var o visa dom runt skolan.
Vi fick gå själv lixom, o de var fett pinsamt :o
Aja, Nu på non har vi börjat om blodomloppet, de kanske ja har berättat, elr?
Men skitsamma. Sen på hkn gick vi till vegetariskt o gjorde en asgod pasta av nåt slag ? XD
Den var iaf så pass god så jag tog med mig receptet hem.
Så nu hoppas ja bara på att mina föräldrar kan va liiite snälla o försöka göra en sån :O
Och som alla andra dagar så är det kärlek på vädret för det aldrig sviker oss <3

Får återkomma, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0