Onajsigt

Idag var de inte så najs dag..
Först hade vi Arbetspass, de var väl ok..
Och sen slapp vi musiken för att imorrn är det sommarkul. : D
Men sen hade vi No, och ja, jag kan bara säga att jag har aldrig mått så dåligt
förut efter att stigit ur ett klassrum.
Det börja med att vi var 4 grupper, också fick varje grupp ett grisjärta var som vi skulle
dissikera, och snacka om att jag mådde dåligt? .__.'

grishjärtat:



Sen efter det skulle vi alla samlas runt ett bord också skulle no-lärarn
visa oss grisens lungor o sånt. Det var värre. ._.

lungorna:


Ser ni nåt fint? xD trodde inte det heller..

När hon blåst upp dom:



Efter lektionen mådde jag som sagt dåligt. Svindåligt.
Hade ont i magen och huvudet..och ja, ni behöver inte fråga om jag är liite känslig
för blod o sånt för det är jag, mycket. .__.
Aja, sen lunch som fick en att iaf må liite bättre.
Sen på lunchrasten satt vi ute och jag tog den bild då Sandra och Tina gjorde min hand neger:


Sen när vi kom in o satt på avdelningen blev de catfight? ._.
Var inte inblandad, men var en av dom som var mest vittne .__.
Faktiskt är det ändå lite spännande när folk bråkar(så länge man inte är inblandad):3
Men aja, sen svenska, sen HK där vi hade prov, gick väl sådär..
Också gjorde vi muffins C:
Och sen slut..
Ganska rejäl usel dag om jag ska va ärlig(med non)._.
Men ändå nice..

Aja, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0