Känns som Lördag

Hallå. ^^
Imorse vakna jag kl 9 för att kl 10 for jag till kyrkan och var kyrkvärd(konfa-grej).
De var väl som det var..
Sen for ja hem och åt lunch och dega i flera timmar.
Sen runt halv 4 for jag till "rymdlekparken" som det heter, på ängarna :P,
och var med Carro, Hanna, Selma. Det var mycket nice. ^^
Sen for vi till ersäng och kolla när Selmas lillasyster spela fotboll och drack även saft
och åt kakor. :D
Fast jag, hanna och carro kolla inte så mycket på fotbollen utan smsa till varann o andra ist :P
Asnajsis.
Sen runt 25 över 5 for ja hem och åt..
O ja, de var väl allt som hänt mig idag ._.
Får återkomma senare elr nåt, bye! :P

Bild på hannas skor, bara för att hon har likadana som jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0