Hallu

HejHej.
Knuts förkylning vägrar ge sig så jag bloggar på som vanligt ändåå. ^^
Idag hände de typ inget spec.
Imorse på Engelskan lämna jag in det jag gjort nu när vi har haft
FriPeriod.
Sen för alla som också var klara med det fick se en film som hette tretton :o.
Såg inte klart den som tur var för den verkade helt B(kass).
Sen på SO/SV så var det bara tråååk.
Fick veta att i SO ligger jag på stabilt G och Sv G men fortsätter jag som nu
så kmr jag säkert få VG i nian elr nåt :P
Låter helt bra!
Sen på tyskan såg vi klart den där serien.
Sen lunch x__x
Sen på tyskan(ja, vi har en halvtimmes språk före lunch och 1 timme efter)
efter lunch så jobba vi i böckerna vilket var tråkigt..
Sen på "rådstiden" så gick jag till NOn och fick göra omprov på matsmältingen.
Gick dåligt, kmr högst få G om jag har tur..
Och nu sitter jag här o chattar med Knuuut <3
Ska kanske snart se en film..

Aja, hejdå alla sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0