Fin kväll

Helluuu.
Ikv var det teater, efter flera veckor..
Var asnajs faktiskt. :P
Vi gjorde inte så mkt där, lekte lite, imrovisera övningar osv..
Hur najsigt som helst!
Aja, sen dissa jag pappa som stod och vänta på mig med bilen utanför
Hamnis(ja, vi har bytt till hamnmagasinet för att kulturcentrum ska byggas om)
för att då ist var jag på stan med Tina, Emelie, Julia och Anna en stund. ^^
Vi gick runt i några minuter, träffa några av Julias kompisar sen började det regna
så jag ringde pappa som kom och hämta upp mig och Tina, och nu sitter jag här och kollar på
1an. ^^
Hoppas Sverige går vidare ffs. :O
Det skulle va asnajs! :D

Men nu ska jag kolla vidare på det, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0