Eurovision (:

Inte hänt så mycket på senaste tiden - så har inte haft ngt direkt att skriva om..

 Ja, jag kände för att lägga ut en meningslös bild <;



Men men. Idag var jag med Michelle och Ellen :D Var askul, ofc <; Vi körde singstar och skrek utav bara helvete 8'3
Sen så hade tydligen mammas kompis tjuvkikat på oss när vi sjöng.. och då blev det lite.. pinsamt.
Michelle hade bakat jättegod rulltårta typ 8'DD Den knarkade vi, :3
Sen köpte vi ju morsdags presenter 8D

Jao, och nu sitter jag och tittar på Eurovision Song Contest :D  Faktiskt överraskande många bra låtar i år ~
Men mina favoriter är;
Harel Skaat - Milim
Tom Dice - Me and my guitar
Jon Lilygreen & The Islanders - Life looks better in spring
Lena Meyer-Landrut - Satellite
(sen dom jag inte vet namnen på)
Georgien
Armenien
Azerbaijan &
Norge.

Ehe. Det var ju ganska många, men ändå :D

Vilka gillade ni? :'3

//Knut-Gustav


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0