Yaay.

Hej.
Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit på länge, men ja. Har inte haft något internet, så det blir svårt då.
Mitt liv är förresten väldigt tråkigt. Ohändelserikt. Så det finns liksom inte så mycket att skriva om, ifall ni tycker jag uppdaterar väldigt dåligt.

Men iaf.
Igår och i måndags så hade vi ledigt, vilket var skit gött! 8'3
I måndags var jag med Jessica, var askul <: vi klättrade på massa nedfallna träd, och jag spexade framför kameran! Bilder kommer antagligen i helgen eller något c:
Sen idag var ju sista dagen med riktiga lektioner!!
På no'n fick vi belöning för de där jävla fågellätena, alla som var där fick en påse med punchpraliner (uuuh D:)  och alla som hade alla rätt (jag inräknad 8'333) fick en mjölkchoklad ~
Den har jag småätit på sen jag kom hem 8'3
Ohjuste! På spanskan gick vi och köpte glass, jag köpte en vanlig isglass, och fick värsta såren på läpparna, och tungan gör jätteont att röra ._. Så jag kunde inte äta lunch, mjao. Men när jag kom hem tvingade jag ändå mig själv att äta två mackor, kändes som att det behövdes ._.
På lunchrasten var jag och Julia med Michelle, Selma och Towe. Jag och Selma gick och höll varann i handen, och en tant började gapskratta ))));
Haha, nejmen, vi kanske inte var heeelt seriösa...
Sen på so'n så skulle vi ha läxförhör, men våran lärare typ "Lägg ner era böcker på golvet och res er upp :oo" Alla gjorde som han sa och var jätte misstänksamma, för i handen höll han vårt läxförhör..
Sen säger han "Ta ett hopp framåt!" Alla gjorde som han sa, och då blev han värsta skum och typ "JA NU HAR VI HOPPAT ÖVER DET SKRIFTLIGA LÄXFÖRHÖRET" och slängde iväg pappret och bjöd oss på fika istället... o_o Man blev lite hög av chocken 8'3



//Knut-Gustav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0