Twilight = <3

Tjau. Beklagar för dåligt bloggande. Har blivit "normal" nu från förkylningen. Känns helt awesome. :P Idag gick jag till bibblan och hämta ut 4:e boken från Twilight - serien: Så länge vi båda andas. Är snart klar med 2:an, måste då stress-läsa nästan 3:an med 400 sidor eller nåt, för 4:an har ju över 500 sidor? Och har båda alla till augusti..det känns inte ok :/. Men aja, annars har inte så mycket hänt.. Idag ska vi till släkt och fika för en fyller år. Blir då hamburger till middag = <3. :P Har btw blivit helt tokig i skräckisar nu för tiden känner jag. Eller ja, är ju typ alltid det, men ändå. ._. För nu håller jag på och tankar hem en hel rös? Hoppas då bara att dom inte är för läskiga :> Öhm, vet inte mer vad jag ska säga.. Det är sol ute nu och har varit det dom senaste 2/3 dagarna, det är kärlek. ~ <3 Haha, nämen, det är iaf det bästa vädret hittils i juni nu. :> Asm. :3 Men,..har inte så mkt mer att säga. Var på coop idag och av nån konstig anledning ska jag typ alltid bli utstirrad där(ibland av peddosar tom,..haha nämen dom är typ inte peddosar men "skickar" "peddo-blickar"?). O__O Men aja, har som sagt inte mer att skriva så slänger in en ful egobild:



Hare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0