Tråk

Inget har hänt för mig på senaste tiden, typ.
Igår skrev jag inget för inget hände.
Vi hade ingen skola, operations dagsverke.
Det är en grej där man ska samla ihop 100 kr som ska ges till
barn i, tanzania?? hette de så? xD
Aja, jag gjorde trädgårdsarbete.

Idag vaknade jag 5 i 8. Och jag börjar 8.10..
Så det var bara att slänga på sig kläderna sen cykla iväg..
Hann till median precis innan de börja. x3
Sen efter Median håltimme..drog hem som alltid.
Sen när jag kom tbx tidigare än förut så var det tyska.
Vi gjorde typ inget där. :'D
Sen matte.
Alla gjorde prov förutom jag som redan gjort det för nån vecka
sen. :D
Fick btw veta att jag fick G på provet. ~ :DD
Sen So där vi börja se en film jag inte sett förut men som enligt
andra ska vara jättesorglig, pojken i randig pyjamas.
O, btw.
På rasten före Son kom nolärarn och sa att vi hade prov imorrn??
Då äre bara att plugga ikv+imorrn på arbetspasset..
Orka ._.

Menmen, ska nu fortsätta va soc me Knut på msn, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0