soft dag

Haha ja, dagen har bara varit soft. :P
Det började med på engelskan då vi fortsatte se filmen
tretton, den börja bli bättre nu Oo
Sen So/Svenska, då vi blev "varnade" inför 9an,
då allt kmr bli tuffare såattsäga..
Det "träffade" lite på mig ._.
Men aja, sen såg vi klart filmen pojken i pyjamas,
o fyfan va sorglig den va! :(
Sen tyska då vi börja se en tysk film i klassrummet,
sen helt okej lunch.
Sen efter lunch såg vi vidare på dendär filmen.
Den påminner lite om Ondskan(filmen ni vet??)Oo.
Förutom att de är nazister dårå.
Aja, sen Rådstid då vi bestämde inför brännbollsdagen
på Onsdag. Vi ska va niggaz, o heta 100 afrikaner. ._.
Kmr väl bli intressant, men hoppas jag slipper vara med
så lite som möjligt för jag suger på brännboll. xd

Btw, igår så hittade min mamma min cykelnyckel i min jackficka??
Lite mysko, för jag hittade den verkligen inte 0o

Och en sak till så är Knut hos sin pappa nu så ni får hålla ut lite
igen innan han skriver han :D

Men hejdå ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0