sitter på skolan

Hellu. :'> Sitter på skolan i datorrummet och har snart SO. Imorse steg jag upp halv 7 och duschade. Måste vara det tidigaste jag nånsin vaknat på en skoldag. ._. Sen på Median gjorde vi inget. :P Sen på håltimmen for jag som alltid hem och stekte mig en hamburgare och pomfrittes som alltid. :3 Sen runt 10.40 for jag o mamis till tandläkarn där dom tog bort en besvärlig tand, också "undersökte" dom min mun+bettskena. Är fortfarande öm, för dom bedövade ju för att få bort tanden, men då fick jag ändå lite "ryck"? Så då tänkte dom bedöva 2 gånger, men då sa jag nejnejnej. .____. Men aja, sen for jag tbx till skolan och vi såg klart filmen på tyskan, sen när den var klar fick vi prata betyg om vi ville. Hon sa att jag låg på svagt G. Känns ju, ok..inte. Men skitsamma, nu snart har vi So, egentligen ska vi snart ha matte, men igår sa dom att vi ist ska ha So ? xD

Men får återkomma, knut har fortfarande ingen dator. :( Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0