simply the best

Hallu. :P Idag var jag med Carro&Hanna och de ägde som vanligt. :3 De börja med att Carro smsa mig om jag ville vara med i kubb och ofc ville jag det. Så då efter lunch drog jag till Hanna och när jag kom dit körde jag då kubb med hon, carro och hennes(hannas)småsyskon. Sen körde vi med Hannas låtsaspappa. :> Sen for jag o Carro&Hanna till willys efter att jag och carro hämtat pengar hos varandra. Där köpte vi glass och när vi kommit ut ur willys mötte vi upp Isidor, Nisse, Marre, Antonia, Kalle och Kalle. Dom 6 planera sin övernattning ikv. Iaf, sen stod vi där o hängde tills dom for in i affären och då drog vi till Carro. När vi var där satt vi först ute på balkongen och snacka osv. sen gick vi in och baka chokladbollar. Men dom börja utan mig för jag var upptagen med en busig mulle. :''> Åh, vill också ha en hund :< Men mina föräldrar vill inte ha mer djur?! Men iaf, sen åt vi dom först i köket sen på balkongen :3 Sen for vi till Hanna och chilla i 1 timme elr nåt :> Och snart ska jag, brorsan och föräldrarna till resturang och "fira" att mina föräldrar nu varit gifta i 20 år :> Så grattis på dom :D Men aja, sen när vi varit på resturangen ska jag kanske vara med Carr&Hanna igen, :D Får återkomma. Hejs. :>

mina skor


carro utanför willys


chokladbollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0