schools out for summer

Imorse började vi 9.50 för en kort samling i klassrummet. Sen gick vi till gymasalen o såg en tråkig "show"+prat av rektorn. Sen tbx till klassrummet o fick godis, glass o betyg. Jag hade G i allt precis som före jul. Men före jul hade jag IG i No och musik. Nu hade jag bara IG i No pga att no-lärarn hatar mig. Men a, sen efter de vare bara att säga hejdå till vänner osv. :D Kmr säkert sakna många asmycket :< Spec såna som man inte träffar till hösten sen igen(o därmed inte heller resten av livet), men får väl se om ja överlever elr nåt..xD. Sen följde jag Sandra en bit på vägen hem o när jag väl var hemma så hände inte så mkt fram tills farmor, morfar, syrran o hennes kille kom då vi fikade o käka oss tjocka på tårtor. Sen körde jag, brorsan o syrran o hennes kille lite crazy-boul. X3 Ja lovar, ni vill knappt veta vart vi kasta lill-bollen nåra gånger. X> Under fikat fick även brursan öppna presenten ja o mamma köpte i veckan, 2 asm-tröjor. :D Men aja, sen kom några andra i släkten som nyss har farit. Annars har väl jag, brorsan o syrran kört annat osså. :> O snart ska vi köra igång grillen. Lägger ändå in nåra bilder från idag:

från imorse på moi






student-bordet


tårta ~


Får uppdatera senare elr nåt, ska va soc me folk på msn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0