Ragnar :>

Nämen tjena. Sry för dåligt bloggande, men typ inget hände igår.. Idag gick jag till bibblan o hämta ut den 3:e boken av Twilight-serien. Måste nu lägga på ett kål med 2an känner jag..Jag har ju båda tills augusti ._. Men iaf, sen runt 6 skjutsa min pappa ner mig till församlingsgården på stan för att jag skulle göra en konfa-grej. Är nu klar med alla steg vilket känt skönt. :> Det här steget jag var på nu tog 3 o ja hade 7 före. :3 Ändå soft att alla andra 4 tjejer som också var där skulle gå på mitt läger o allt. :3 Det blir säkert asm oja ;D Men iaf, vi höll på med sång-grejs när vi var där. Dvs. vi sjöng, fikade, höll på med pärmar osv. Och på nästa söndag är jag klar med alla gudstjänter. Gick inte på senaste söndagen för palla inte. Men det var väl allt, ska va soc me folk på msn nu. Herrå! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0