Inget går upp mot solen ;D

Hellu, :> Sry för sen bloggning(klockan är snart 1 ._.). Men har inte haft nån större blogglust idag.. Inget särskilt har hänt idag. Var på obs och förvåna mina föräldrar när dom såg jag köpte 2 meloner, men dom var så mini jue ;d Sen låg/satt jag ute i gräset och läste ut När jag hör din röst. Ska då snart(innan jag somnar)börja på 3an :D Annars har som sagt inget spec hänt idag. Sitter nu och chattar med Josse om planer om imorrn. x3 Har ju saknat henne asmkt :o Måste snart hitta på snart ohja! <3 Som ni såg tidigare låg Knut in nåra sexxiga bilder han redigare tidigare idag. Dom blev sexigast ohja! ;D;D;D Öhm, har inte nån större blogglust nu så säger bara att ni får hare. :)

<- emo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0