Im a ritch bitch

Hehe, ignonera rubriken. ^^ Men travet igår ägde asm mycket! Förutom att det blåste 24/7 då men.. Iaf, de måste iaf ha varit det första travet jag nånsin sett IRL. :D Vi for dit med 2 som jag inte sett på ca 10 år. :o Sist jag såg dom var ju i Turkiet 2000? Det var kuligt. Jag spelade även 2 gånger. Och vann båda två gångerna också! Det kallas tur :3 Satsade bara 20 på båda och hästarna har ju olika odds? Så vann ihop då sammanlagt 100 elr nåt. xP Det bjöds även på min kladdkaka som jag baka i fredags. Alla älskade den ~ :D Inklusive mig själv :o Måste fan baka mer, den var ju asgod! :D Aja, vi for till travet runt 6/7, sen stannade vi där till 00.15 ungefär. Var jävligt långa pauser mellan loppen :o Sen när vi kom "hem"(till faster och hennes mans hus)så var alla mer eller mindre döda, så vi fikade, bädda, jag spela lite dator, sen gick alla och la sig. :)
Imorse vaknade alla före mig. Så när jag skulle sätta mig och äta frukost så hade vissa redan ätit klart? Blev sist som igår(till kvällsika). >< Sen gjorde alla sig iordning för att sen åka till farmor. Jag och mina föräldrar åkte först, när vi kom dit slappa vi ba. :P Sen efter några timmar kom min brorsa, faster+hennes man. Och efter nån timme kom även min yngste farbror, hans äldste son och farbrors fru. Vi såg på tv en stund och sen åt vi heelt asgod mat. :D Nästan samma som förra gången vi var där, fast den här gången med lax också. :> Efter det såg vi fotboll, sen for vi hem. Och när jag kommer hem smsar Knut mig och säger att vi inte kan träffas i sommar?! Vilket skämt. Men jag lovar, vi ska träffas IRL i framtiden. -.^ Men aja, ska dra nu. :> Ses!

Bilder från igår:

mina vinst - pengar


min kladdkaka


fasters trädgård:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0